Politika integrovaného systému řízení
Záměrem společnosti DOSPRA, spol. s r.o. je poskytovat služby takovým způsobem, aby byly optimálně uspokojeny potřeby a požadavky stávajících i budoucích zákazníků na shodu, spolehlivost, bezpečnost, dále na jakost, ceny, termíny dodání, na rozsah služeb, záručního a pozáručního servisu a v neposlední řadě na minimalizaci dopadů činnosti společnosti na životní prostředí. Tyto požadavky chce společnost naplňovat s maximálním využitím znalostí a zkušeností svých zaměstnanců, zkušenosti zákazníků a dodavatelů , za využití nových poznatků vědy a techniky.
V souladu s tímto cílem si společnost DOSPRA, spol. s r.o. se sídlem v Chomutově stanovuje následující politiku jakosti a EMS:
- dosahovat stabilní kvality jím realizovaných činností v oblasti správy a údržby nemovitostí, údržby a drobných oprav a sklenářských a malířských prací přijímat a vyhodnocovat konkrétní cíle jakosti jednotlivých úseků společnosti pro zlepšování systému jakosti a jakosti dodávaných služeb,
- plnit současné i budoucí požadavky, potřeby a očekávání zákazníků a zainteresovaných stran a tím přispívat k udržování okruhu stálých zákazníků a rozšiřovat počet nových,
- udržovat a zlepšovat efektivní a účinný systém managementu jakosti tak, aby plnil požadavky na něj kladené,
- zvyšovat kvalifikaci, odbornou způsobilost a angažovanost zaměstnanců společnosti pro zabezpečení shody, spolehlivosti, bezpečnosti a jakosti dodávaných výrobků a služeb,
- zlepšovat dodavatelsko-odběratelské vztahy a zapojit zákazníky i dodavatele společnosti do procesu neustálého zlepšování jakosti dodávaných výrobků a služeb,
- dodržovat veškeré zákonné požadavky.
- základním klíčem k úspěchu naší společnosti je kvalifikovaný a spokojený pracovník, který zná nejmodernější technologické postupy a zařízení, jak v oblasti realizace produktů, tak v oblasti ochrany životního prostředí,
- vybíráme takové partnery pro dodávky, kteří jsou nejenom kvalitní, dodržují smluvní termíny a zaručují vysokou kvalitu naší práce, ale zároveň jsou dostupní tak, že doprava dodávek nezatěžuje neúměrně životní prostředí a jejich činnost nemá neúměrné dopady na životní prostředí,
- neustálé zlepšování integrovaného systému řízení v naší společnosti je kategorickým požadavkem doby. Bez něho není možný další růst naší společnosti,
- naše procesy a výstupy z nich neustále prověřujeme, monitorujeme a zlepšujeme tak, aby dopady naší činnosti na životní prostředí byly minimální možné,
- v naší práci klademe důraz na předcházení vzniku neúměrné zátěže před odstraňováním následků naší práce na ŽP,
- dodržování legislativních požadavků kladených na naší činnost považujeme za základní pravidlo naší práce,
- všemi dostupnými prostředky se snažíme naplňovat očekávání našich zákazníků a veřejnosti v oblasti dopadu naší činnosti na ŽP,
- stanovujeme environmentální cíle a cílové hodnoty, které pravidelně prověřujeme,
- naše postupy v oblasti ŽP pravidelně sdělujeme vlastním zaměstnancům, zákazníkům, dodavatelům a veřejnosti.
V Chomutově dne 16. 12. 2007
Bc. Stanislav Šára, MBA
jednatel, majitel