Naše služby
Posláním společnosti DOSPRA, spol. s r.o. je poskytování komplexních a profesionálních služeb v oblasti správy a údržby nemovitostí s využitím moderní techniky a s týmem profesionálů, kteří jsou připraveni plnit vaše přání a potřeby. O vysoké kvalitě naší práce svědčí nejen uznávané certifikáty ČSN 9001 a ČSN 14001, které firma vlastní, ale především spokojenost samotných klientů a neustále se dynamicky zvyšující počet spravovaných bytových domů. Tento fakt se stal pro naši společnost tím nejvyšším oceněním, ale i závazkem pro další působení na trhu.
Stručný výčet námi nabízených služeb – výběr dle individuální dohody s klientem:
metodické vedení v oblasti ekonomické, technické a legislativní
Administrativní a ekonomická činnost
administrativní a ekonomická činnost:
- spisová evidence dle jednotlivých nájemníků a podnájemníků
- provádění inkas a plateb přes samostatný bankovní účet klienta
- kontrola plateb na příspěvky na správu a údržbu domu a poskytování služeb
- kontrola prvotních účetních dokladů a platby dodavatelům prací a materiálů
- daňové (vypracování a podání daňového přiznání - daň z příjmu, daň z nemovitosti…) a statistické povinnosti spravovaných subjektů
- sestavování a předkládání měsíčních zpráv o hospodaření klienta
- zpracovávání odměn představitelům či zaměstnancům klienta, včetně zákonných odvodů,
- vyúčtování nákladů na služby spojené s bydlením na jednotlivé spotřebitele – otop, TUV vodné, elektřina, plyn, výtah,..
- vedení účetnictví dle zák. 563/91 Sb.
- styk s orgány státní správy
- zajišťování korespondence klienta se třetími subjekty
- zpracování podkladů pro úvěr a podkladů pro vyřízení dotací, a to na základě spolupráce s bankovními domy a stavebními spořitelnami
- podávání návrhů na vklady a zápisy do katastru nemovitostí (např. při převádění jednotek do osobního vlastnictví)
- poskytování vymezených informací členům společenství či jiným osobám dle dispozic klienta
- vedení archivu klienta
Právní činnost
právní činnost:
- evidence a vymáhání pohledávek - návrhy na podání žalob, zahájení exekucí či jiné formy vymáhání pohledávek
- kontrola insolvenčního rejstříku
- zastupování klienta v jednání s třetími osobami, zastupování v soudních sporech
- uzavírání smluv týkajících se provozu nemovitosti, kontrola jejich plnění, reklamace při jejich nedodržování, vymáhání případných sankcí a penalizací
- vedení evidence představitelů klienta a jejich aktualizace v obchodním či jiném rejstříku
- svolávání a organizace jednání orgánů klienta
- jednání s pojistitelem majetku klienta
Technická činnost
technická činnost:
- zajišťování komplexní údržby objektů
- zajištění nepřetržité havarijní služby
- zajištění pravidelných provozních revizí technických zařízení ve spravované nemovitosti vč. zajištění případných oprav
- zajišťování odečetů vodoměrů, spotřeby TUV a tepla
- zajištění znaleckých či jiných odborných posudků
Inženýrská činnost
inženýrská činnost:
- provedení poptávkového či výběrového řízení na rozsáhlejší investiční akce:
formulace zadávacích podmínek
přijímání a hodnocení nabídek ve spolupráci s klientem, včetně souvisejících administrativních činností
zajištění přípravy smlouvy na míru s vybraným uchazečem
- zajištění stavebnětechnického dozoru
- zajištění odborných a znaleckých posudků, revizních zpráv
- zajištění energetického auditu